…..


Danas je bolje…super je dan..sunce sija…bas sam onako..sva nasmijana,vedra,naspavana i zadovoljna….jos vise zaljubljena….ma super mi je!!!!!

Juce sam bas trebala da me svi sazaljevaju…mnogo sna….odmora…al sam zato danas napravila cistku po kuci..sve se blista…nisam imala predavanja…thx Bogu ….odvalila sebi mjuzi,krpu u ruke i cisti mala….ne bi li me koji brze ozenio…hahah

eto toliko….meni je bas super…..Dobro…stvarno mi on nedostaje…sad po ovom suncu bi s njim da setam…uhvatim ga pod ruku…stanem na prste i cmoknem ga….zagrlim….bice i toga kazu mnogi….da jim (vam) vjerujem?!!neznam..mozda…ali ne bas skroz…jer onda cu da zivim samo od zelje i nadanja…a to ne zelim….

jel hocete neku pjesmicu da vam stavim?!…da vam uljepsam ovaj dan….jao…kako mi niste blize….sad bi vas sve povela na kafu i tiramisu…da nabijamo kile…pa zima je 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BeZiMeNi

spazih te u polu mraku diskoteke….
svirao je stari dobri rock…
mislim da su moje noge bile ponesene neki meni tako dragim taktovima…
ti….
tako lijep….
cak i nestvaran…
uputih ti pogled….
ti meni dva….
smijesak…
uzvratih ti i ja….

dodirnuh te…
oholo….
nenamjerno….
kao i ti mene….

okrenuh se…
vani me pozva….
ne zeljeh…
a noge same krenuse…
osmijeh na licu tvom…
oci moje sjaja pune…

zastadoh…
pogledah…
osjetih dodir tvoj…
poljubac….

ostah tako…
u zagrljaju tvom…
voljena…
skrivena….
tvoja….

osta ti….
moj…
voljen…
poseban…
bezimeni….
bezimena…
samo moj…
samo tvoja….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

svetica
Zarobljenik sam svoje duse....

23 komentara

  1. Tek sam sada procitao ove nove postove pa cu da uvezem svoj komentar i sa jednim i sa drugim, nadam se da ce mi to poci za rukom. Ja imam jednu malu tajnu srece, barem kako to ja vidim, koju cu da podjelim s tobom ili uopce sa svima ovdje prisutnim. Biti sretan i nije tesko, treba samo nauciti uzivati u malim stvarima…dovoljno je okrenuti se oko tebe i vidjeti koliko ljudi ima u puno gorim situacijama i koliko si zapravo sretna osoba…treba se nauciti sebi posvetiti koji minut uzitka (da li ces pojesti neki dragi kolac, popiti neko pice ili nesto trece sasvim je svejedno :)) i najvaznije od svega treba ziviti za taj trenutak srece koji nam te stvari donose. Zivot je krakat da bi ga provodili u tuzi i boli. Pogledaj kako je jedan lijepi dan ucinio te nasmjesenom…to je sreca (a svi imamo i losih i dobrih dana). E dosta sam pametovao :), odoh i ja iskoristiti ovaj lijepi dan i prosetati se sa meni dragim osobama.
    A za prijateljicu ti mogu reci neka pokusa nastaviti zivjeti…tesko jeste, ali mora, jer samo tako moze dobiti svoju utakmicu zivota. To sto je on uradio stvarno je do dna pokvareno ali znas sta se o tome moze reci:
    “Dvije su stvari na ovom svijetu beskrajne: svemir i ljudska glupost… ali za svemir nisam siguran. “Albert Einstein”

  2. @covjek…pozdravljam nazad!
    @someone…drago mi je da si opet dosao…stvarno mi znaci da si redovan gost na ovim mojim nebulozama zvanim postovi :)!!znas..ja jesam od onih koji uzivaju u sitnicama..posebno odkako mi je brat poginuo…ali mnogo se stvari nakupilo i prsla sam juce..ali danas opet nastavljam sa osmijehom i vedrinom kao i svaki dan!jer znam da se zivot moze okoncati u sekundi..i zelim da iskoristim svaki tren…drugarica se polako oporavlja..uz moju pomoc..i stvarno…zavidim sebi kako smognem snage za pomoc drugima…a za sebe mi je ponestaje..u svakom slucaju…rado si vidjen u hodniku mojih zelja…nadam se da ces nekad i pisati ovdje..da te i ja posjecujem!

    @sweetie…hvala mila…budi sutra jos veselija nego ja danas…ljubim te i ljubi malu princezicu 🙂
    @chafir…hvala ti Drug moj…moja druga strana medalje.. :*
    @aly…hvala ti :*
    @tutibaja…eh da sam mogla dosla bi…:)
    @necija…ima ima nafake..ne boj se =)
    @smijem se…da je bogdom PMS..al nije =)!!mmmummms…kad ce tiramisu da dodjem..da ga zajedno smazemo 🙂

Komentariši